woensdag 19 december 2012

Autumn


Laatst was ik bij HobbyVision.
Als je dan door de winkel heen loopt is het te verleidelijk
om niet even te tussen de papier blokken te kijken. 
In deze winkel liggen er echt genoeg, mijn oog viel het blokje
van Authentic "Thankful" 
Ook weer zo'n vreselijk mooi papier blokje, in heerlijke warme rood/bruine
tinten. Perfect om te combineren met de 
rubber stempel Autumn.


Uit de stans van Noor Design heb ik een stukje geknipt en dit aan de zijkant geplakt.
Hierop zijn pareltjes geplakt. 
in de hoek een hoek ornament geplakt ook gemaakt met een Noor Design stans. 
Onder de roosjes zit een blaadje van Marianne design.
In de bovenhoek achter het dessin papiers een label gestoken met de tekst


Autumn heb ik gekleurd met Derwent potloden.
De grond en blauwe lucht zijn ook gekleurd met Derwent.
Als laatste ben ik met glitter chalk over de afbeelding gegaan zodat de 
afbeelding gaat glinsteren. 
Haar: 640 630 590
Huid: 180 170 590
Jurk: 610 590 600
Schoon: 600
Blad: 480 450



Ook de binnenkant is beplakt met een dessin papier.
Met de nieuwe spelbinder label stansje is een label gemaakt
waar de tekst op kan komen. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 

post signature

9 opmerkingen:

Humartine zei

Lydia wat een schattige kaart , die kleuren zijn zo mooi afgestemd prachtig, gr Humartine

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart, en die kleuren passen er zo mooi bij.
groetjes Janie

rian zei

dit is een mooi kaartje echte herstkleuren, ook al is het winter, deze kleuren spreken mij aan.
vindt die band onder je stempel erg leuk.
groetjes rian

Erica ♥ zei

Oh wowww wat is dit een mooie kaart
zeg, echt gaaffff.
De stempel is zo super gekleurd, ik
vraag me wel af of je dat met
terpentine gedaan hebt of met een
blendpotlood, want die kleuren lopen
zo mooi over. Ik ben zelf ook zo druk
bezig met Derwent, maar ik krijg het
zo niet voor elkaar, vandaar dat ik
het even vraag, ik ben benieuwd.
Papier is ook erg mooi hoor !

Fijne en gezellige dagen,
grtjsss van Erica ☼

Vicky zei

Hi Lydia, I love this card with it's cute image and your beautiful colours

hugs Vicky xxx

Gerrina zei

Inderdaad te mooie papieren! Maar de stempelafdruk is ook zo mooi van kleur! Wat kleuren betreft vind ik de herfstperiode helemaal gaaf... Groetjes, Gerrina

Aartje zei

Wat een prachtige kleuren en en leuke stempel. Super gedaan met die mooie Noor design stansen.
Groeten, Aartje

jannie zei

Hoi Lydia.
Het is indd erg mooi papier,en die kleuren erg mooi hoor.
Groetjes Jannie.

Inge zei

mooie kleurencombinatie,en ja jou kleurtechniek is gewoon super mooi! kortom weer een geweldig mooi plaatje deze kaart van jou!
liefs inge