maandag 10 december 2012

Enjoy the day


Deze kaart heb ik gemaakt voor het Çopic Benelux blog
met de een rubber stempel van Saturated Canary "Free Hug"

Het papier is van Autentique "Thankful"
Op de stans van Joy heb ik met een perlen pen
pareltjes gemaakt.
De bloemen komen uit de hobbywinkel en achter
het dessin papier is een label gestoken gemaakt
met een magnolia die. 


Ook de binnenkant is weer voorzien van dessin papier
Op de label is de tekst gestempeld.

De Copic markers die ik gebruikt hebt
Haar: E47 E59 E57 E49
Huid: E000 E00 E02 E93
Trui: E18 19 08
Broek: YR24 YR21 YR20
Papieren: E55 E53 E50
Strik: E08 YR24 E18
Achtergrond: W00 W0 W1


post signature

8 opmerkingen:

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Soo sweet
grtjs emma

Wilma zei

Hoi Lydia,
Enjoy the day.....ga ik zeker doen.
Van die coupons kan iedereen er wel een aantal gebruiken ☺☺☺.
Je hebt een PRACHTIG kaartje gemaakt en de Joy-stans past PERFECT bij de border van Crealies.
Liefs Wilma.....ook namens het Crealiesteam

Gerrina zei

Mooie kaart weer! Leuk om de parelpen zo te gebruiken; geeft wat meer "swung" aan de kaart! Groetjes, Gerrina

jolanda zei

prachtig kaartje

scrapfertier zei

Hoi Lydia
Mooie kaart heb je gemaakt Toevallig heb ik dat papier op sinterklaas gekregen Zal er binnenkort ook een mee maken.
Leafs Tietje.

janieworkum zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
groetjes Janie

Astrid zei

Een schitterende kaart Lydia, prachtige details, super !

liefs Astrid

rian zei

hoi lydia, wat een mooi kaartje is dit , nu ik op je site zit valt me op dat je niet alle kaarten die je bij de copic marker benelux laat zien hier niet op staan, dus moet ik er gewoon twee bij gaan houden.

groetjes rian