zaterdag 8 september 2012

Just because



Inmiddels zijn we alweer een week online met het Pan Pastel BNL blog en wat
een leuke reacties hebben we gehad zeg. 
Echt super.
Voor mijn 1e post heb ik deze kaart gemaakt.
Ook hier heb ik de achtergrond eerst bewerkt met lichte tinten
geel roze blauw groen en bruin.
Vervolgens heb ik met een sjabloon de bergen gemaakt in wat oranje bruin tinten
daarna gestempeld met versamark inkt en verschillende stempels van Lavinia 
Deze weer bewerkt met dezelfde tinten blauw groen oranje en bruin.
en als laatste met zwarte Achival inkt de fairy en de tekst gestempeld, met bruine archival inkt
de sterren.

Gefixeerd met Perfect Pearl spray
post signature

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart ! heel erg stijlvolle, mooie, zachte zonnige kleurtjes,
grtjs,martina
x

jokiedebeer zei

Wauw wat is dit mooi zeg!!
groetjes joke

Unknown zei

WOW!!! Dit is echt heul mooi!

Frouwkje zei

Wat een schitterende kaart Lydia!! Prachtig met al die kleurtjes.
Liefs, Frouwkje

Wilma zei

Hoi Lydia,
Dit SUPER kaartje had ik al eerder BEWONDERD en doe het nu opnieuw. SUPER zoals alle PP-kleurtjes in elkaar overlopen.
Is dit omdat.....of just because jij kunt toveren ☺☺☺.
Leifs Wilma

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Lydia, heel erg mooi gedaan zo.
Groetjes van Anita

Gea zei

prachtig!
Groetjes Gea

Inge zei

zo mooi dat panpastel,en wat kan je er toch mooie kaarten mee maken zeg!
liefs inge