zondag 23 september 2012

Candy Donna Downey Workshop

Op het PanPastel blog mogen we een MEGA Candy
verloten.

Donna Downey komt op  25 en 26 januari naar Nederland
om workshops te geven bij Creabest scrapbooking.

Donna Downey is een zeer bekende Mixed Media Artist. Ze werkt al een hele tijd met
PanPastels en word hierdoor ook wel gezien als de Expert.

Namens Colourstock, de importeur van PanPastel en 
Creabest mogen we op hetPanPastel BNL blog een
deelname met materialenpakket verloten voor de 
 PanPastel 'From The Heart' workshop die 
Donna op zaterdag 26 januari zal geven. 








1 opmerking:

Liesbeth zei

Zal ik het doen, zal ik het niet doen , zal ik het doen of ..... help ik ga het doen ik was nog geen volgster op het pan pastelblog om een nieuwe verslaving voor te zijn. Maar ja ik ga nu toch een kijkje nemen en meedoen met de Candy. Ppppfffftt waar begin ik aan???
Liefs, Liesbeth.