donderdag 29 september 2011

Thinking of you

Laatst heb ik de Derwent doos maar weer eens te voorschijn gehaald.
Heb een aantal afdrukjes gemaakt van o.a. magnolia en
op een zachte papier soort van Papicolour ben ik aan de slag gegaan.
Uiteindelijk heb ik een stel afdrukken klaar liggen
om kaarten mee te maken.



Deze Tilda is de eerste waarmee ik een kaart heb gemaakt.
Het papier is van Kaiserkraft en Authentic beide uit een papier blok.
De label is van magnolia en gestempeld met een tekst stempel. 
De circel stans is van Marianne Design.

post signature

3 opmerkingen:

Jopie zei

Wat een schattig kaartje en leuke kleuren de cirkel stans van MAgnolia vind ik super.
groetjes jopie

Kirsty zei

Hi oh wow this creation is so beautiful . The blues with the browns is so lovely. I love all your embellishments and your colouring is perfect ! Kitty :D

Inge zei

Erg mooi geworden lydia! en inderdaad een hele mooie kleurencombinatie!!! grappig dat je de derwent potloden weer eens voor de dag hebt gehaald,en je inkleuren is hier net zo mooi mee als met de copics vind ik persoonlijk!
jij kan gewoon SUPER mooi inkleuren!!!