maandag 3 januari 2011

Lichtpuntje in de Copic markers Oplichtingszaak

Misschien weet je het nog...
Vorig jaar, november 2009, was ik met vele andere
slachtoffer van een oplichter via marktplaatst. 
In augustus 2010 moest de dader voorkomen en heeft een taaktraf
opgelegd gekregen, deze zou vandaag afgerond moeten zijn.
Tevens heeft de rechter beslist de slachtoffers te vergoeden via maandelijkse termijnen.
Voor zover het nu bekend is heeft zijn taakstraf niet voldaan
en heeft hij ook een betalingsachterstand.
Over een week of 6 kan hier meer informatie over gegeven worden.
Waar het voor ons slachtoffers op neer komt
is dat de dader gelukkig flink aangepakt word.
en zijn slachtoffers moet terug betalen.
Het terug betalen kan nog wel even gaan duren dan hebben we het misschien wel over jaren.
Het lichtpuntje is dat het nog wel even kan duren maar we dan wel ons geld terug krijgen.
Dames die aangifte hebben gedaan;
nog even geduld een jaartje meer of minder ach he we krijgen ons geld terug,
laat dat de pleister voor het wachten zijn.


3 opmerkingen:

Inge zei

mooi dat de oplichter eindelijk eens goed wordt aangepakt! eindelijk gerechtigheid!!!

Marley zei

Ik heb dit inderdaad gelezen vorig jaar.
Wat fijn dat de dader flink aangepakt wordt en dat jullie je geld terug krijgen!

Groetjes,
Marley

Adriana zei

is te hopen dat ze hun geld terug krijgen, maar ik ben bang dat ze er niks van terug zien, als diegene nu al weer een achterstand heb zal dat niet veranderen.
sterkte en succes, ik hoop voor jullie dat ik ongelijk heb,
groetjes adriana