zaterdag 15 januari 2011

Condoleance Kaartje

De moeder van een collega van mijn man en ex collega van mij
is overleden.
Voor hem en zijn family heb ik dit kaartje gemaakt.
 het papier is uit een wat oudere collectie van My Minds Eye,
De stempel is een digitale stempel en de tekst heb ik zelf geschreven en
geprint.
Na het inkleuren met de Copic markers heb ik de stempel met de airbrush bewerkt.
Ook het tekst labeltje heb ik bespoten met de airbrush hiervoor heb ik eerst
T5 gebruikt, omdat ik dit eigenlijk te koel vond heb ik
met de W6 wolkjes er overheen gespoten.
Het resultaat vind ik heel goed gelukt al zeg ik het zelf

De markers die ik heb gebruikt


3 opmerkingen:

Maris zei

hele mooie kaart is dit, ik maak ze zelf eigenlijk nooit, maar deze is heel mooi

Sapipzi zei

Hele mooie en stemmige kaart.

Liefs, Margo

Inge zei

echt een heel mooie kaart geworden lydia.