maandag 24 mei 2010

Feel better soon

Gisteravond heb ik eindelijk dit kaartje kunnen afronden na een hele dag van de zon
te hebben kunnen genieten.
Deze kaart heb ik gemaakt met de restjes papier die ik overhad van de vorige kaart, Little Girl.
Als basis heb ik wit cardstock van Bazzil gebruikt en de randjes aangezet met Colorbox Chalk Chestnut Roan. De stempel is van Karens Doodles en heb ik ingekleurd met copic markers. De bloemen heb ik afgewerkt met stickles. De tekst labels heb ik in het boektje gedraaid met een stukje wire draad.
De dots in de hoekjes heb ik gemaakt met Liqued pearls Petal Pink.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs

4 opmerkingen:

anja zei

erg mooi hoor
diegen wie deze evt krijgt zal er beslsi blij mee zijn.gr ana

Creagea zei

Prachtig kaartje
liefs Gea

*_Samantha_* zei

mooi!

*Gr. Samantha..

Inge zei

mooi geworden!
liefs inge