woensdag 29 november 2017

Get Well

Hallo lieve lezer,


Deze kaart is gemaakt met de Cricut machine.
In het online software programma heb ik de verschillende onderdelen gemaakt. 
Als basis voor de kaart heb ik uit de basisvormen een vierkant
vervormt tot rechthoek.
Een 2e vierkant gemaakt dat net iets kleiner is en hier met een Cricut Glitterpen
een vlinder op laten tekenen. 
De vlinder is een plaatje van internet dat bewerkt is tot een snijbestand
en een tekenbestand. Dus 2x dezelfde vlinder gebruikt.
De banner is gemaakt door met een driehoek een hap uit een rechthoek 
te halen. 
Get Well de tekst is een standaard lettertype dat op mijn computer geïnstalleerd is. 

Ik heb gewerkt met 


Je kunt ook andere pennen in de machine plaatsen, zorg er dan wel voor dat ze dik genoeg zijn
eventueel aangedikt met een stukje tape. 
En ze moeten op de juiste hoogte zitten, dit kun je "instellen"   met een 
ijsstokje onder de pen te leggen. 
De Cricut Pennen klik je zo in de machine vast en werken prima. Zitten altijd
gelijk goed en hier hoef je niet moeilijk bij te doen. 

Wil je ook leren hoe je met de Cricut Design werkt, 
op woensdag avond vanaf 19.00 uur staat er een cursus gepland in Gorssel.
Voor meer info kun je me een email sturen,

post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: