vrijdag 21 oktober 2016

Live Laugh Love

Hallo Bloglezer,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij IndigoBlu
Het thema is Monochromatic, alles in 1 kleur.
Ik heb gekozen voor Bruin en hierin verschillende tinten gebruikt. 


De basis is een stuk straw cardstock dat ik bewerkt hebt met verschillende
tinten Distress Ink, TeaDye, Rusty Hinge en Vintage Photo.
Hierover heb ik met verschillende IndigoBlu stempels in dezelfde kleuren gestempeld. 
De tekst, de blaadjes en de vlinders heb ik gestempeld in Ground Espresso.
Met behulp van een stempel liniaal heb ik de vlinders voor een 2e keer gestempeld
met Flitterglu en hier Unicorn Sprakle over gestrooid.
De kaart gemat op donker bruin cardstock 
en daarna op een basis kaart ook uit straw cardstock geplakt. 
De basis kaart eerst nog bewerkt met de zelfde kleuren inkt en stempels.

Doen jullie ook mee met de challenge ik hoop dat ik je 
heb kunnen voorzien van Inspiratie. 

Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

5 opmerkingen:

Dora zei

prachtige kaart en zo leuk zijn de blauwe vlinders erbij. Mooie detail tussen de bruintinten.

rachel zei

this is so very beautiful Lydia - love it! Hugs rachel x

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje! Ik ben ook gelijk volger bij je geworden.

Veel liefs Glenda

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje! Ik ben ook gelijk volger bij je geworden.

Veel liefs Glenda

Unknown zei

Prachtige kaart !! Heel mooi met die blauwe vlindertjes.

Groetjes Elly