zaterdag 15 augustus 2015

Jarig

Goedemorgen lieve lezers,

Het idee voor deze kaart is eigenlijk ontstaan
toen ik de mooie rechthoek stans van Tattered Lace binnen kreeg.
Ik had de stans uitgestanst uit wit papier met de gaatjes border aan de randen
geeft het een heel leuk effect.


Maar dan heb je een rechthoek en hoe dan verder.
Op een stuk A5 stempelkarton heb ik met een aantal kleuren PanPastel
kleur aangebracht
Turqouise 580.5
Hansa Yellow Tint 220.8
Burnt Sienna 740.5
De kleuren mogen best wat rommelig aangebracht worden. 
nadat ik tevreden was heb ik de kaart gefixeerd.
Met stempels van Art journey ben ik erover heen gaan stempelen.
Deze serie heeft allemaal kleine stempels. 
Vervolgens heb ik een pons gebruikt om vierkantjes uit te stansen.
dit kan natuurlijk ook door je papier in vierkantjes te snijden. 
De vierkantjes heb ik met 3d foam tape opgeplakt.
Dit geheel gemat op een stuk cardstock in bijpassende kleur. 
hierom heen is touw gewikkeld en in het knoopje hen ik de label
met de tekst geknoopt. De tekst komt van mijn eigen stempel lap. 
Dit geheel is gemat op een zwarte basis kaart gemaakt van cardstock. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Super mooi kaartje. Toffe kleuren.

grtjs
Claudia