maandag 2 maart 2015

It's a Girl

Goedemorgen lieve lezers,

Op het Craftliners blog starten we vandaag met een nieuwe challenge
met als thema "voor een baby" 


Omdat ik weet met welk papier onze team zullen gaan werken, heb ik 
gekozen om juist papier te gebruiken dat je eigenlijk niet
zou verwachten. 
Autentique "Flourish"  De afbeelding is een Bestie en gekleurd met 
Faber Castell Pitt stiften


Als ik met de Faber Castell Pitt stiften kleur maak ik gebruik 
van een Aquarel techniek, ik kleur met een kwastje en wat water
op het Folia Aquarel papier, Dit papier gaat overigens ook heel goed in de printer.


Daarna heb ik de afbeelding uitgestanst met stansen van My Favorite Things.
Deze hebben een heel leuk stik gaatje in de randen. 
Dit geeft wel een heel leuk effect aan de kaarten. 


Ook de binnen kant van de kaart ik afgewerkt met design papier
met in het midden een doilly van MFT waar de tekst op kan komen,

Doen jullie mee met onze challenge
Maar natuurlijk ben ik ook weer benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achter laten van je reactie. 

Deze kaart laat ik meedoen bij 

post signature
Follow Me on Pinterest

9 opmerkingen:

Arleta zei

wspaniałości

annemarie zei

wat een lief kaartje Lydia, en die stanzen van MFT zijn echt te gek, gaan op mijn lijstje. oooh die komt alleen maar voller, zou zo ook me de portemonnee moeten gaan LOL

groetjes Annemarie

Blankina zei

Schattig Lydia stuur hem ook op naar My Besties Duitsland als je wilt. Anything goes met optie verjaardags kaart of kaart met hartjes, link op mijn blog :)
LG Blankina

Aartje zei

Wat een leuke kaart heb je met deze stempel gemaakt. En dit papier is prachtig.
Groeten, Aartje

Gertrude zei

Traumhaft schöne Karte, danke für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
glg Gertrude

Linda zei

wat een geweldig mooi kaartje
gr linda

Engelchen zei

wat een leuk kaartje is dit :)
Dank je wel voor je deelname aan My Besties Deutschland.
groetjes Geesje

Hester zei

Een hele lieve kaart. Mooi gedaan met het design papier.
Dank je wel voor het meedoen aan my Besties Deutschland
Groetjes Hester

Artesania zei

Ein sehr schöner Sketch und eine wunderschöne Karte ,das Motiv ist gekonnt in Szene gesetzt!

Vielen Dank für deine Teilnahme an der My-Besties Deutschland Design Challenge in diesem Monat und viele Glück bei der Verlosung!
Liebe Grüße deine Gudrun DT