woensdag 28 januari 2015

Love is the......

 Goedemorgen lieve lezers,

Wat is het toch leuk als je s'morgens aan een kopje koffie zit.
De deurbel gaat, je loopt naar de deur, doet open en je kijkt 
naar een bekende persoon. 
Hij heeft een oranje met blauwe jas aan, rijd in een witte bus, 
Een man die regelmatig aanbelt, meestal verwacht je hem.
Deze bewuste ochtend verwachte ik hem niet, hij had een mooie grote enveloppe 
voor me. Het eerste dat je denkt, huh ik heb niets besteld.... hmmmm van wie 
komt dat, je pakt snel de enveloppe aan,
laat de koffie koud worden, om eerst het pakje open te maken.
De brief die boven op het pakketje geplakt zit, die laten we nog even zitten. 
Eerst de inhoud bekijken.
Wauw dat is gaaf, en de ideeën flitsen alweer direct door je hoofd. 
Een heel pakket vol met nieuwe design papier bij bijpassend metallic karton.


Zo is deze kaart ontstaan.
De stansen van Tattered Lace gaan zo goed samen met het papier van Papicolor.

Voor deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van de Love Tapestry stans
dit is een nieuwe stans die al vrij snel verkrijgbaar zal zijn in Nederland. 
De stans heb ik aan de voorkant van het 
Ivory 331
papier uitgestanst.
Aan de binnen kant van het papier heb ik het dessign papier 
Modern Baroque een halve cm kleiner op geplakt.
Uit het Turquoise metallic 367 papier heb ik een foto matje gesneden
dat net iets groter is als het plaatje. 


Als de kaart rechtop staat kun je mooi naar binnen kijken. 
Met de takjes stans Paradise Ferns (ook een nieuwe stans) zijn de blaadjes
gestansd uit het Turquoise papier.
Verder is het bloementoefje afgemaakt met daisies van ScrapBerry's en roosjes
van de hobbywinkel. 
In het hoekje voor de afwerking plakparels.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.  


post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

corryskaart zei

GOEIEMORGEN Lydia
Een erg mooie kaart en ben wel jaloers op je hoor,haha dat je van die verrassende vlopjes krijgt die postbode loopt mijn deur altijd voorbij,maar geniet dan dubbel van jou mooie kaart
Groetjes corry

Marja Sch zei

Wat een schitterendE kaart. Echt heel mooi en fantastische kleuren. Gr Marja

Anita zei

Bofkont was je dus...haha
Prachtige kaart, die stans is ook bijzonder mooi.

Gr. Anita

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt groetjes maartje