zaterdag 11 oktober 2014

Let it be

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een redelijke Clean kaart met PanPastel.


Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de grote blok spons
en 3 kleuren PanPastel.
Phthalo Blue 560.8
Violet 470.5
Magenta 430.5
Vanaf de zijkant van het papier heb ik strepen getrokken over het papier
De stempels van Dian Reavely gestempeld en op een stukje boekpapier gestempeld.
Uitgenipt en met glossy accent bewerkt laten drogen en op de kaart geplakt. 
Onder het witte papier ook nog een restje boekpapier laten komen
en het geheel gemat op zwart en blauw cardstock. 

Dank je voor het achterlaten van je reactie.
Ik waardeer het zeer om te lezen wat je van de kaart vind. 

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

annemarie zei

aparte kaart Lydia, niet mijn stijl maar je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.

groetjes Annemarie

Rikie Lansink zei

Een mooie kaart.

Gr Rikie