woensdag 1 augustus 2012



Heb weer helemaal de smaak te pakken van de gestempelde afdrukjes
deze keer heb ik gekozen voor een stempel van Don & Daisy

Laatst heb ik hier een video online gezet waarin ik liet zien hoe je
achtergronden kan kleuren met de Markers zelf.
Deze techniek heb ik ook weer bij deze afbeelding toegepast.
Het gras en de lucht zijn gekleurd zodat de afbeelding veel 
meer gaat spreken.

Het papier komt uit 2 verschillende blokjes ook van Marianne Design
De basis voor de kaart is craft cardstock van 15x30 cm en dit dubbel gevouwen
Hierop is het dessin papier geplakt met steeds een stukje craft cardstock. 
Verder heb ik doily gebruikt en wat gaas.
Op het gaas zijn verschillende soorten stras parels geplakt.
De roosjes zijn geplakt op een witte bloem en dit weer op blaadjes
ook gemaakt met een Marianne Design mal.
Strikje en een stukje lint. 


De kleuren die gebruikt zijn:
Haar: E23 E25 E27 E29
Huid: E00 E50 E51 R20
Trui: R20 R21 R22
Broek: E41 E42 E43
Schoenen: W1 W3 W5
Bank E49 E47 E44 E43
Gras: G20 G21 G24
Lucht: B0000 B000 B00

Dank je voor het achterlaten van je reachtie


8 opmerkingen:

Elly zei

Leuke kaart Lydia. Zo knap dat jij van zoveeel markten thuis bent ;-)

groetjes, Elly

Brenda zei

hoi Lydia.
wat een prachtige kaart! heel mooi. ik ben ook bezig met deze afdrukjes. ze zijn erg mooi. groetjes Brenda

Brenda zei

hoi Lydia.
wat een prachtige kaart! heel mooi. ik ben ook bezig met deze afdrukjes. ze zijn erg mooi. groetjes Brenda

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! heel erg mooie, zachte kleurtjes, toppie
grtjs, martina
x

Liesbeth zei

Wat een prachtig en lief kaartje Lydia, de kleuren zijn ook heel erg mooi.
Liefs, Liesbeth.

ursula Uphof zei

Een leuke kaart is dat Lydia, groetjes Ursula

corryskaart zei

hoi lydia
wat een leuke kaart en erg mooi gekleurd,ziet er weer supergaaf uit!
groetjes van corry

jannie zei

Hoi Lydia
Wat een lief kaartje is dit geworden gaaf hoor.
Groetjes Jannie.