donderdag 12 april 2012

Tape Gun.


Al een hele tijd werk ik met deze Tapegun van Tacon.
In de Tapegun gaan lijm rolletjes van 33meter lang en zijn verkrijgbaar in 
2 diktes, 12mm en 6mm.
De Tapegun word ook gebruikt door fotografen, het grote voordeel van 
deze lijmrollen is dat wanneer het vast zit, het opgeplakte ook vast blijft zitten.
Zelfs jaren lang vast blijft zitten, iets waar veel lijm producten nogal eens willen falen.

Nu sta ik op het punt weer een aantal van de tapeguns te bestellen,
heb je intresse in de tapegun, en wil je ook graag een goed plakkend
lijmproduct hebben. Stuur me dan een even een mailtje.
Dan reserveer ik een tapegun voor je.

In vele van mijn video's kan je zien hoe ik ermee werk.
Wil je weten hoe de rollen in de machine moeten
hieronder vind je de instructie video.



post signature

6 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi Lydia, klinkt als ideaal. Want idd diverse lijmproducten laten na verloop van tijd los. Wat is de prijs van de lijmgun? Groetjes, Yvonne

corryskaart zei

ook ik ben benieuwd wat dit super ding gaat kosten en natuurlijk ook de lijmrolletjes:-))
groetjes van corry

Lydia Boode zei

Yvonne zou je me een email willen sturen zodat ik je de gegevens kan mailen?
Groetjes
Lydia

Anreda zei

Ook ik ben benieuwd wat de prijs is (apparaat en navullingen).
Groetjes, Anreda

Lydia Boode zei

Als je meer informatie wilt ontvangen over de tapegun stuur me dan even een email. Wanneer je geen email adres in je profief hebt vermeld is het voor mij onmogelijk om je te mailen met de informatie.

groetjes
Lydia

Elly zei

Hoi Lydia,

Ik kon jou en je blog nog niet, maar zie dat je wel een enorm bezige bij bent :-) Gaaf hoor!
Leuk dat we straks samen mogen werken!!

groejtes, Elly