donderdag 23 juni 2011

Van Thee naar Sieraden

Van theedoos naar sierraden doos. 
Alweer 3 jaar geleden is mijn moeder best wel heel plots overleden.
Haar sieraden zijn bij in een lelijk doosje / bakje terecht gekomen,
wachtend op het moment tot ik iets bedacht had waar ze tot 
hun recht zouden komen.
-----------------------------------------------
From Theabox to Jewelery box.
Three years ago, My mother has died very suddenly.
Her jewels arrived in a box waiting for the moment i thought someting
for them.



Bij de Xenos vond ik een theedoos die geschikt was voor mijn idee.
De doos van blank hout heb ik aan de buitenkant paars geverfd en afgelakt
met Tulip 3d verf voor de glimmers.
Beplakt met papier van Graphic45.
Vervolgens heb ik de doos versierd met diverse embellishments uit
de Tim Holtz collectie en verschillende bloemen in zwart en paars.
---------------------------------
I found this thea box in a store,
I have paint the outside of the box with purple paint en 3d paint for the bling
I used Graphic 45 papers en a lots of embellishments 
from the Tim Holtz Collection. The flowers are black and purple


close up

De binnenkant heb ik zwart geverfd en in het deksel komen 
ook de embellishments weer terug. 
De sierraden komen in de vakjes te liggen.
-----------------------------
Inside i paint it black and use also Tim Holtz embellishment.
The jewelry will be placed in the boxes.


Close up.



7 opmerkingen:

Sapipzi zei

Wow, heel erg mooi!!!!

Liefs Margo

Sieta zei

Hoi Lydia, wat is je sieradendoosje geweldig mooi geworden. Zo is het een mooie herrinnering aan je moeder met haar eigen spulletjes erin.

Lieve groetjes Sieta

Inge zei

Die is echt heel erg mooi geworden!
Zo komen de sieraden van je moeder in een prachtige sieradendoosje,een waardevolle herrinnering!!!

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een prachtige creatie!
groetjes, Mandy

celia zei

Knap hoor en zo'n mooie kleuren!!!
Liefs,Celia.

Maia zei

Wow je hebt er een prachtige doos van gemaakt!
Zo veel details en zo'n mooi papier, ik kijk m'n ogen uit!
Fijne vrijdag, groetjes Maia

Linda de Bruin zei

Echt een doosje om te koesteren zo. Ook de binnenkant vind ik erg mooi.

Groetjes, Linda