vrijdag 3 september 2010

Kortingsbon

Bij Pixum.com laat ik over het algemeen mijn foto's afdrukken. De kwaliteit die ze leveren vind ik erg goed. Ze leveren best snel, meestal heb ik de bestelling met een dag of 3 binnen. Het allerleukste is dat ze regelmatig leuke acties hebben met kortingsbonnen.
Nog niet zo lang geleden heb ik een bon ontvangen met korting oplopend tot €15,-- op de fotoboeken.
Je begrijpt natuurlijk al dat ik hier gebruik van wil maken, de bon is geldig tot 13-9 dus dat is nog even flink aanpoten om alle pagina's gescrapt te krijgen zodat ik ze optijd kan versturen.
Ik ben ongeveer op de helft van de foto's die we willen inplakken vandaar dat het ook iets rustiger is op mijn blog.

Mocht je intresse hebben in de kortingsbon, stuur me dan een mailtje zodat ik de bon naar je kan mailen.
Nee dit is geen Piracy, pixum geeft zelf aan dat je de bon mag doorsturen. De Acties gelden per adres.

Genoeg geklets nu de Lay-out
We zitten nog steeds op de boot naar Oslo, de haven is al in zicht.
De foto links onder; dit is een eilandje met een cafe/restaurantje (althans daar lijkt het op)  wat alleen bereikbaar is met een kleine boot.
De stena line is inmens groot, waardoor alle andere boten klein lijken, als we zo langsvaren
lijkt het een klein eiland met een terras waar mensen zitten te genieten in zon. Erg gezellig allemaal.
De pagina heb ik gemaakt met een kit van Mary Pop. Het kan zijn dat ik somige onderdelen
van andere kits hebt gebruikt.
Liefs

Ps: wil je de Pixum bon, laat me dan even weten

1 opmerking:

Sieta zei

Hoi Lydia
Wat zijn ze mooi de LO's en ja dat wordt zeker aanpoten om optijd klaar te zijn.
Ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten alvorens het naar je zin is.
Groetjes Sieta