woensdag 21 juli 2010

Digi stempel hart

Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk alle vakantie foto's gescrapt en al in een album klaar hebben. Daar gaat ook met het digitale scrappen heel veel tijd in zitten. Het maken van kaartjes zal er vrees ik een beetje bij inschieten. Om dit een beetje goed te maken :) heb ik een digi stempel gemaakt.
Wanneer je op de afbeelding klikt word hij vergroot en kan je hem opslaan op je pc,waarna je
hem kan gebruiken voor je eigen niet commerciele creaties.
Ik zou het leuk vinden om te zien wat je ermee gemaakt hebt en dat je een reactie achterlaat wanneer je hem gedownload hebt.
De lay-outs en spreads zal ik zodra ze klaar zijn posten.
Liefs

3 opmerkingen:

Christa zei

Heel veel succes met je digitale album ( 1 van de dingen waar ik me nog niet aan gewaagd heb.... ). En super bedankt voor je freebie. Creatieve groetjes van Christa.

Unknown zei

Hoi Lydia,
Bedankt voor je freebie.
Veel succes met je fotoalbum.

groetjes, Claudia

Inge zei

helemaal vergeten lydia!
maar bedankt voor je "warme" digi hart!!!
mooi gemaakt!!! photoshop?? of DIP??
liefs inge