maandag 14 juni 2010

Zin in een bakkie?

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een kaartje gepost hebt. Het ligt een beetje stil door alle vakantie voorbereidingen en ons huis komt te koop te staan. Het brengt toch wel het nodige werk met zich mee eer het zover is dat het bord in de tuin geplaatst word.
Het papier is van Papermania Henbury Lane gekocht bij Scrapbookdepot.
De bloemen waren wit maar heb ik gespoten met de Airbrush machine en stickels.
Het bedeltje heb ik een beetje rechtop gezet en vastgeplakt met Aleene's Tacky glue.
Het labeltje: eerst heb ik de stepel gestempeld met Iris Blue van Colorbox chalk, daarna met een Quikutz label gestansd, stukje flos draad en een pearl, het randje heb ik aangezet met de Broad punt van de Copic Marker, opgehoogd met 3d faom.
De stempel afdruk heb ik ingekleurd met deze markers
Dit is de binnenkant van de kaart.
Liefs

3 opmerkingen:

scrapeetje zei

heel erg mooi Lydia!!!!
Succes met de verkoop van je huis!
mooi papier hebje gebruikt, ik zit op het mijne te wachten maar dat wordt op zijn vroegst morgen, is vandaag gepost!!!
geduld is een schone zaak, komt goed!!!!
Heel mooi kaartje, lief en toch ook een beetje stoer!!!

Inge zei

mooi kaartje , mooie kleur!
en ja hoor...ik lust wel een bakkie!!!
liefs inge

Top 2000 2019 zei

Wat een mooi kaartje.
Mooie kleuren, de binnenkant is ook super mooi.
Groetjes Yvonne.