maandag 19 april 2010

Trainen op zondag

Op zondag ben ik over het algemeen te vinden op het trainingsveld met de hond. Nu kreeg ik gisteren een stick vol met foto's waaronder deze foto.
Ze is nog eigenlijk een pup al vergeet ik dat soms, zeker als je haar hier naast me ziet lopen.
ikzelf vind dat ze het super doet :)
Ook dit is een van mijn hobby, waar ik heel veel tijd aan besteed en veel me bezig ben.
Zodoende dat ik afgelopen zaterdag examen had., In de toekomst als ze volgroeid is wil
ik graag een nestje pups van haar, vandaar dat ik gekozen heb om de opleiding Kynoligische Kennis
te volgen.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ha die lydia!
wat een kanjer is ze toch als je haar zo braaf bij je ziet lopen!
heel anders dan in huis he!!! ha ha ha
je kunt goed zien dat je haar onder commando hebt op de foto! knap stukje werk van baas en hond hoor!
mooie foto trouwens!

groetjes inge