zondag 19 november 2017

Christmas Spirit

Hallo lieve lezer,

-------------------------

Hello Dear Reader,


Vandaag alvast de kerstgedachte voor kerstmis
met deze kaart gemaakt voor het inspiratie blog van 
-------------------------


Today I wishing you the spirit for Christmas with my card
I made for the IndigoBlu Challenge



Ik ben gestart met het beinkten van 2 stempels met versamark
met behulp van de stamping tool.

Van de kerstboom heb ik een klein stukje gebruikt, zodat je een mooie hoek
krijg.

Beinkt de kaart met distress inkt in de kleuren Tea Dye en Faded Jeans.
Voor een roze touch heb ik Worn Lipstick gebruikt. 

-------------------------

I started with versamark ink and Clear Embossing powder and beautiful chirstmas stamps

I used a little piece of the three in the right corner so I get 
a fancy corner. 

Ink the card with distress ink in the colors Tea dye and Faded Jaens,
For a little bid of an pink touch use Worn lipstick



Met de Babyblue heb ik de fishtail gestansd uit
wit cardstock en uit blauw met een maatje groter. 

-------------------------

With a baby diecutting machine a make a fishtail 





Met Faded Jeans heb ik de tekst whising you .... gestempeld ook weer
met behulp van de staping tool. 

-------------------------

and stamp the sentiment Wishing you in Faded Jeans




Hier embossing poeder over gestrooid 

-------------------------

and Clear embossing powder




en verhit

-------------------------

heat it with an heat tool 



Op kleur gebracht in dezelfde kleuren
en ook weer roze gebruikt voor de roze touch. 

-------------------------

Bring on some colors also used Tea dye and Faded Jeans
and Worn lipstick for the pink touch.




Voor de kaart heb ik bijpassend cardstock uit de Aurelie collectie gebruikt
en het geheel in elkaar geplakt. 

Ik hoop dat ik je weer inspiratie heb kunnen geven met deze kaart. 

Dank je voor het achter laten van je reactie. 
-------------------------

For the basics I use matichng blue cardstock and glue the pieces together. 

So I hope I have inspired you with my cartd, please visit
the other teamies to see what the have made. It's gorgeos.
Thank you for leaving you comment. 


post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje. Prachtige tekst en de kleuren vind ik gaaf!