vrijdag 16 juli 2010

Uitslag Wedstrijd Blogcandy

Lieve volgers heel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige bericht. Reacties kan ik altijd heel erg waarderen en zeker deze, het heeft mij erg goed gedaan.

Tijdens de vakantie zijn we in Boras geweest, op maandag stonden we na enig zoeken in 32*C en een paar maal de weg gevraagd eindelijk voor de deur van de Magnolia winkel. Is de winkel gesloten op maandag. Nou je kan wel begrijpen dat ik mega baalde. Toen Gerwin voorstelde om de volgende dag terug te rijden, verdween mijn balen als sneeuw voor de zon.
Dinsdag middag om 12.00 stonden we voor de deur. Wat een gave winkel is dit zeg.



Gewapend met een mandje onder mijn armen heb ik heerlijk in de winkel alles bekeken.
De artikelen op de foto in de slide show heb ik voor mijzelf gekocht.

Deze spulletjes heb ik voor de candy/wedstrijd gekocht. In de set zit de nieuwste label stans van Magnolia (deze vind ik zelf heel erg mooi) met lint, bloemen, stempels, papier, chandeliers.
Maar nu voor wie is deze set.......

In totaal hebben we 6100,2 kilometer gereden. (helaas is door het gebeuren thuis de foto erbij ingeschoten)
degene die hier het dichts bij zit is ....
Inge met 5725 km

Inge gefeliciteerd, ik hoop dat je de set net zo leuk vind als dat ik hem zelf vind.
De set komt je kant op.

Sieta ik heb nog uitgekeken naar Hanglar Stanglar stempels maar zelfs in de scrapbookwinkels in Stockholm hadden ze deze stempels niet.
Liefs

4 opmerkingen:

Sieta zei

Inge, gefeliciteerd met je gewonnen candy, veel plezier ermee.
En Lydia bedankt voor het zoeken naar de Hanglar Stanglar stempels,ik bijf verder zoeken.
Liefs Sieta

Inge zei

wouw zeg!! wat een super mooie candy!!!
jazeker ben ik daar erg (heel erg erg!!!) blij mee. wat een reis hebben jullie gemaakt zeg!
mooi dat jullie er zo van genoten hebben,en dat jullie weer heelhuids thuis mochten komen!!!
Heel erg bedankt!!!
liefs inge

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd candy winaares
de foto's zijn prachtig van je gekochte spullen
liefs angelique

Inge zei

dank jullie wel voor de felicitaties!
en hij is mooi die candy!!! Super gewoon!!!
echt meedoen de volgende keer dames...lydia weet er altijd wat moois van te maken!!!
ik ben er weer helemaal mee in de gloria!!!
liefs inge