donderdag 15 juli 2010

Blog Candy / Wedstrijd

Het is weer tijd voor een Candy. Een Candy die anders is dan Anders, een soort wedstrijd, lijkt me eens leuk om te doen.  Nu heb ik het volgende bedacht:  Geef antwoord op de vraag..... wie het juiste antwoord weet of er het dichtst bij in de buurt komt wint deze candy.

Zaterdag 26 juni gaan wij op vakantie met de Auto, we willen een rondreis maken door Denemarken, Noorwegen en Zweden. Voor deze rondreis hebben we 3 weken de tijd.

De vraag luid : Hoeveel kilometer zullen wij deze vakantie rijden met onze auto. Eventuele boot overtochten gelden niet als gereden kilometers met de auto.
Op dit kaartje (klik om te vergroten op de afbeelding) kan je zien hoe wij ongeveer denken te rijden, we hebben niet geboekt of gepland we gaan gewoon rijden en zien wel waar we uitkomen. Hoeveel kilometers het gaan worden? daar hebben wij ook nog geen idee over.

Als we in Zweden zijn, wil ik graag een bezoekje brengen aan de Magnolia winkel in Boras. Tijdens dit bezoek wil ik het prijsje voor deze candy aanschaffen. Wat het zal gaan worden zoek ik terplekke uit. De gelukkige winnaar ontvangt dan deze prijs, gekocht in Boras.
Maar dat is nog niet alles, om deze candy te winnen zijn er nog een paar spelregels......
* het antwoord op de vraag plaats je in het bericht onder deze candy.
* word een volger, als je nog geen volger bent.
* als je een blog hebt, plaatst de candy in je side bar
* ik zou het leuk vinden als je mijn blog opneemt in je blogrol.

Rond 18 juli zijn wij weer thuis in Heeten, als alles weer op orde is zal ik zo snel mogelijk de gelukkige winnaar bekent maken.

Dit bericht zal bovenaan blijven staan tot na de vakantie. De laptop gaat mee op vakantie, en als het lukt met internet verbindingen  zal ik jullie tussen tijds op de hoogte houden van waar wij ons bevinden.

Liefs

5 opmerkingen:

Inge zei

hoi hoi...
nou dat is wel een hele rondreis hoor!
maar wel een hele mooie lijkt mij...
ik denk dat jullie ongeveer 4100 km gaan rijden.
heel erg veel plezier,en geniet er lekker van met zijn drietjes!!!
en denk erom...kijk goed uit!!!

Sieta zei

Hoi Lydia, ik ben nu eindelijk ook maar volger bij jou geworden (had je al wel bij mn favorieten staan).
Volgens mij gaan jullie deze vakantie ongeveer 4600 km afleggen.
Ik heb niet zelf een blog dus kan daarom ook niets plaatsen, maar wil wel graag meedoen hiermee. En mocht je nog onderweg Hanglar-stanglar stempels tegen komen (komen geloof ik daar in de buurt vandaan) hou ik me aanbevolen.Kan je hier helaas nergens kopen.
Ik wens jullie een fijne vakantie en kom heelhuids terug.
Sieta

Lydia Boode zei

ik zal zeker voor je uitkijken naar hanglar stanglar. leuk dat je een volger bent geworden.
Liefs

San zei

Hi lydia,

wat een leuke vakantie hebben jullie uitgestippeld.
volger ben ik al en je candy gaat zo in mijn candybar. ik denk dat jullie zo,n 3975 km gaan rijden. in ieder geval veel plezier

groetjes san

Inge zei

he die hai!!!
weer bijna thuis?
ik las op je blog dat we nog een gok mochten wagen,nou gezien je prachtige foto's hebben jullie nog wel veeeel meer moois gezien denk ik?
ik ben heeeel erg benieuwd naar je verdere foto's en verhalen,en wil je weer graag in levende lijve zien hoor!!! ik doe nu een schatting van mhhhhhhhhh...zo'n 5725 km?
dat is een heel eind,maar wie weet??? ha ha ha
doe voorzichtig aan opweg naar huis,en tot gauw maar weer!!!
liefs inge