dinsdag 23 januari 2018

Opgeruimd.............!!

Hallo Lieve lezer,

Zoals, denk ik wel, de meeste Cricut of andere
snijplotter gebruikers hebben we een lade vol met rollen, Flex, Vinyl,
Transfer tape etc,
En lade vol chaos dus, waarin de rollen door elkaar liggen, afgerold met gevouwen hoekjes
nou ja je kent het wel.

Zo ziet mijn lade eruit.



Hiervoor heb ik een handige, snelle en eenvoudige oplossing gevonden.

Je hebt hiervoor nodig:
- Lege Wc Rollen
Ducktape met een leuk patroon
- Schaar of Mes


Rol een strook af van de gekozen Ducktape en beplak hiermee
de Wc rol.
Snij of knip de het rolletje doormidden.
Z heb je 2 opberg systeempjes.

Rol de Vinyl, Flex, Transfer tape op tot een strakke rol en steek
hem in de halve Wc Rol.


Nu ziet je lade er netjes en strak uit, en zijn alle rollen netjes van dezelfde grootte
zo past er ook meer in de lade.


Van een Rol White Board Ducktape heb ik een klein stukje geknipt
dit op de wc rol geplakt en met een whiteboard marker erop geschreven
welk merk kleur of art nr het heeft.


Hoop dat je hier een idee hebt gekregen om orde te scheppen tussen
al je rollen ;)


post signature
Follow Me on Pinterest