vrijdag 12 januari 2018

Hello

Hello dear reader,

Hoe gaat het met je? heb je een goed begin van het nieuwe jaar?
ik hoop het zo voor je.
Onlangs zijn er nieuwe stempels van IndigoBlu uitgekomen 
waaronder deze Bumblebee, hij is nu al mijn favoriet. 

---------------------------

How are You? have you seen this beaufiful Bumblebee stamp,
Its a very new stamp and already my Favorite.


Voor de kaart heb ik Distress Oxide inkt gebruikt.

--------------------

With distress Oxide ink I blend the paper



-------------------------

I've used the rond blending tools. 


Voor de achtergrond verschillende maskers gebruikt.

--------------------------

Use some stencils for the dept


En dezelfde kleuren Oxide inkt

---------------------

In the same colors distress oxide ink.


De stempels zijn met zwarte inkt afgedrukt.
De tekst is van de set "dreams come true"

---------------------------------

Stamp the images in black  
The sentiment "Hello" is from the "dreams come true" set


Ik hoop dat je weer veel inspriratie uit deze kaart kunt halen.

-------------------------------

I hope that you have a lot of inspriration with this card. 
Hugs 

post signature
Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi kaartje! Maar deze bij is toch niet zo nieuw? Begin augustus viel er hier en kaartje met deze stempel in de bus.
Hij is wel heel gaaf!
GerJanne

Ellen zei

Prachtige kaart en gave stempel....ik heb ook zo’n bij , net ff anders!
Mooie achtergrond ook!
Groetjes Ellen