vrijdag 20 oktober 2017

Sorry

Hallo lieve lezer,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt op het mooie Oud Hollandse
Papier.


De kaart heeft een formaat van 15x21cm wat neerkomt als
hij dubbelgevouwen is op 10x15 cm.
Het heeft een nostalgische look en daardoor zo leuk om
mee te werken.

Ik heb eerst wat water op de kaart gesprayd,
en hierop Bistre in de kleuren blauw en geel gestrooid.
Dit heb ik gedaan door een droge kwast in de Bistre te dopen en deze
af te tikken.
Nog wat water gesprayd en het overtollige droog gedept met een doek.
Hierop de hondjes en de vogel gestempeld van Cats on Appletrees.


Met de Cricut machine heb ik de tekst gesneden, ik heb een systeem lettertype
gebruikt en daar een schaduw rand bij gemaakt.
Gesneden uit zwart en wit.
Op het wit heb ik Versamark inkt aangebracht en embossingpoeder.
Het geheel met 3D foam tape opgeplakt.

Hieronder een lijstje met de gebruikte materialen.

Oud Hollands Papier
Raven Zwart
Hagelwit

Hopelijk heb je weer leuke ideeën op kunnen doen met deze blogpost
Alvast bedankt voor het achterlaten van je reactie.

post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Dora zei

Leuke kaart en zo leuk die stempeltjes!!