donderdag 21 september 2017

Happy Birthday

Hallo lieve lezer,


Vandaag heb ik een kaart voor jullie gemaakt met de leuke stansen uit
de Disney collectie Finding Dory
Uit deze collectie heb ik het zeewierde schelpen Marlin en Nemo gebruikt
in combinatie met de GoPress and Foil.
Eerst de kaart een wit stuk cardstock beinkt met MFT pigment inkt en diverse
MFT maskers.
De stansen gestansd de visjes uit wit en zwart cardstock het zeewier en schelpen alleen
uit wit cardstock.
De uitgestansde vormen voorzien van folie in de GoPress and Foil.
en op de kaart geplakt.
De tekst is uit een collectie van IndigoBlu.
Het gehaal afgemaakt door de kaart op een stukje zwart cardstock te plakken en
op een blauwe basis kaart geplakt.


zeewierde schelpen en Marlin en Nemo
GoPress and Foil
HotFoil
MFT Pigment inkt
MFT Maskers
Cardstock
IndigoBlu tekst

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind
Dank je voor het achter laten van je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

GerJanne zei

Hoi Lydia, heel bijzonder kaartje vind ik het. Leuk die grote vissen en de achtergrond vind ik heel mooi!
GerJanne