donderdag 20 juli 2017

Poppies

Hallo Lieve Bloglezer,

Leuk dat je weer even langs komt op het blog.
Vandaag op deze mooie zaterdag heb ik een Klaproos voor je gekleurd.
Deze keer heb ik gekozen voor paars/roze tinten.


Op onze wekelijkse kleuravond ben ik gestart met de
Ickle Poppies van IndigoBlu, 
ik heb gestempeld met Memento inkt op Mix Media papier, dit om eens
te kijken hoe het kleurt.
Kleurt goed hoor, echt niks mis mee, het is wel een stukje duurder dan 
het DCP papier waar ik eigenlijk altijd op kleur.

Heb ook nu weer gekleurd met Faber Castell Polychromos.
ik heb de kleuren 170  171  167  141  119  249  138
gebruikt.

Laatst kreeg ik een nieuw dt pakket binnen waar een super mooie paper pad van 
Lawn Fawn in zit. Heb dit mooie blok gelijk gebruikt om 
de kaart mee te maken. 
Het cardstock is van Papicolor.

De ronde gestikte vorm heb ik gemaakt met een Blueprint van MFT.
Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat je van de kaart vind 
Dank je voor je reactie.
post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Petra-loves-paper zei

schitterende bloem, hij spát gewoon van je kaartje af, mooi! groetjes Petra