zondag 2 april 2017

My Mother.......

Hallo lieve lezer,

Wat leuk dat je vandaag weer eens langs komt. 
Soms vraag ik mezelf wel eens af of er nog wel zo veel 
geblogd word, als ik dan op een beurs rondloopt
besef ik toch echt wel dat een blog echt nog gelezen word.
Via Facebook is het reageren stukken sneller dan hier op blogger
al wil dat niet zeggen dat het blog niet meer gelezen word.


Geinspireerd door een techniek die ik gezien heb op het Art Specially Event,
heb ik deze kaart gemaakt met Bister, water en Alcohol.

Ik ben gestart met een strook Aquarel papier en dat lekker nat gemaakt met een kwast.
Met een penseel wat bister opgenomen en dit aangebracht op de kaart.
Hoe natter je werkt hoe leuker en verrassender het resultaat. 


Ik heb gewerkt met 2 kleuren Bister Red en Yellow.
In de natte bister heb ik druppels alcohol laten vallen.
De alcohol druk het water met de daarin zwemmende kleurpigmenten opzij
wat een heel leuk effect geeft. 
Gedroogd met een heattool. 
Uit deze strook heb ik 2x een 3hoek gesneden en deze op een kaart van 14.5 x 14.5 cm geplakt. 
Met 3 hoek stempel en MFT inkt gestempeld, stiksel lijntje getekend met een micron
pen.
En de geweldige tekst van IndigoBlu gestempeld. 
Dit geheel met 3d foam tape op een basis kaart geplakt. 

Het thema is driehoeken. Ik hoop dat ik je met deze kaart heb 
kunnen inspireren mee te doen met de challenge.

post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: