zaterdag 3 december 2016

One kind word

Goedemorgen lieve lezer,

Hoe toepasselijk en waar is de tekst van IndigoBlu op deze kaart.


De tekst had ik al uitgezocht, moest alleen nog bedenken hoe 
ik de tekst wilde verwerken op een kaart.
Het merk TODO heeft hele mooie foilie stansen
1 set daarvan heb ik gebruikt om deze kaart te maken. 
Het is een set met verschillende formaten rechthoeken.
De 3 grootste formaten heb ik gekozen om het mooie papier
van Papicolor te voorzien van een folie laag. 
ik heb gekozen voor Hagelwit karton
Nadat de folie op het papier gedrukt is heb ik de frames strak langs
de randen afgesneden. Let wel op dat je niet door het patroon heen snijd. 
Vervolgens heb ik de 3 rechthoeken gemat op Donkerblauw karton
De randjes zo gesneden dat ze binnen het frame blijven.
De lagen op elkaar geplakt met 3d foam tape.

De stempel afdruk met blauwe dye inkt gestempeld in het hart
van het frame en deze als laatste opgeplakt met 3d foam tape. 


Ik ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor je feedback. 



post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Glenda de Heide zei

Heel erg mooi kaartje!

Veel liefs Glenda