vrijdag 29 april 2016

Geniet van de kleine dingen

Hallo lieve lezer,

Deze kaart heb ik voor jullie gemaakt met Wax Aquarel potloden.
De potloden heb ik lang geleden eens gekocht op de beurs,

Ze zijn eigenlijk blijven liggen, voor het kleuren met potloden blog heb ik er
deze kaart mee gemaakt.


Het zijn Wax potloden die reageren op water, eerst heb ik aquarel papier
nat gespoten en vervolgens gekleurd. Dat werd dus eigenlijk helemaal niets. 
In het midden de kleur blauw en paars aangebracht 
en met een waterpenseel de kleuren gemengd
Met groen de randen gemaakt ook eerst weer direct op papier gekleurd
en met een waterpenseel geverfd. 
De punten waren redelijk stomp, om er een punt aan te krijgen heb ik ze met
een mesje geslepen. hier kreeg ik hele leuke krulletjes van.
Deze heb ik op het papier laten vallen en met een heattool laten smelten. 
De stempels zijn van Clearity en de tekst is van mijn eigen sheet. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



post signature
Follow Me on Pinterest

1 opmerking:

Lia zei

EEn sprookjesachtige kaart!
Lia xx