woensdag 6 april 2016

Dream Big

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand. 
Mede door alle ronkom rond het Art Specially Event
komend weekeinde, waar ik ook dit jaar weer de workshop
met PanPastel mag verzorgen.
Heb ik gekozen voor een eenvoudiger kaartje.


Het Olifantje uit de serie van My Favorite Things is gekleurd met Faber Castel potloden.

Het roze van de oortjes en de voetjes is gekleurd met:
189 132 190
Het grijs 272 274 175
Met PanPastel heb ik deze keer de achtergrond gekleurd.

Na het kleuren van het olifantje heb ik hem uitgestansd met een circelstansje ook
van MFT.
Het Design Papier komt uit een Paperpad van MFT.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Miranda K zei

een dotje! zo lief. groeten miranda k

Aartje zei

Wat een lief kaartje Lydia. En zoals altijd weer prachtig gekleurd.
Groeten, Aartje

made by ineke zei

zo lief!
groetjes ineke

Renate zei

Dit kaartje is gewoon te schattig.
Helemaal leuk.

-xies- Renate