zaterdag 27 juni 2015

Birthday Wishes

Goedemorgen lieve lezers,

Deze keer heb ik achtergrond papier gestempeld en de randen bewerkt met distress inkt.
Het lijkt net of er nieuw achter grond papier is. 


Met een grote 6x6ink stempel van My Favorite Things heb ik met blauwe MFT inkt
gestempeld op recycled kraft papier wit. 
De randen aangezet met distress inkt. 
Uit een ander stuk recycled kraft papier heb ik de achtergrond stans triangle
uitgestansd.
Nu de maat bekend is heb ik het stuk papier waarop ik heb gestempeld op dezelfde maat uitgesneden
en de triangle erop geplakt. 
Dit geheel is op een basis kaart geplakt, die ook weer 0.5cm groter is, gesneden uit Azuurblauw karton. 


Met verschillende dies van MFT heb ik de rechthoek, de cirkel, de swirl en de label
gestansd. 
De stippen en tekst gestempeld en het geheel afgewerkt met bloemen en veertjes. 

Gebruikt papier van Papicolor 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: