maandag 23 januari 2012

Revolver Hero


Een week of wat geleden heb ik een papierblokje gekocht van Echo Park "Times & Seasons"
Een blokje als dit is totaal niet mijn ding. De dames die mij kennen
zullen dan ook echt niet verwachten en verbaasd zijn dat ik hiermee thuiskom. 

Bijna al mijn papier is rose, paars, en roze, roze en pastel kleuren, had roze al genoemd....?

Het papier in dit blokje is echt alles behalve roze of iets wat daar op lijkt. Ben ook echt gevallen voor het zwart/bruine papier wat er tussen zit. 
----------------------------
A few week ago I bought this paper stack from Echo Park, Times & Seasons. Those colors aren't my colors. People who knows me, don't expect that I will bought an paper stack like this.

Almost all my papers are pink, purple and pink, pink and pastels, Oh did I mention pink....?

The papers from this stack are so not pink, and totally different, bud I liked them, especially the black and brown ones.


Deze keer heb ik een gekozen voor een stempel uit de collectie van Nellie Snellen.

Uit het papierblokje heb ik een aantal vellen gekozen en op elkaar geplakt.
Achter het dessinpapier heb ik een kraft enveloppe met een label bevestigd.

Met een spelbinder stand is de ovaal met schulp rand gestand en ook uit het
Perfect Colouring Paper is een ovaal gestansd.
Op dit ovaal is de stempel gestempeld met Memento inkt. 
---------------------------------------------------
At this time I choose the stamp "Revolver Hero" from Nellie Snellen, she is an Dutch Designer and she draw a lot of this cute stamps.

I choose a lot of papers from the stack and I glue an craft envelope behind the papers with an label.
With a spellbinder die I cut the scallop oval and an oval from my Perfect Coloring Paper.
At this part I stamped with memento ink.

Met distress inkt, Frayed Burlap, heb ik de randen bewerkt.
Het Hek is een Tim Holtz stans en is uitgestansd uit een stuk leer.
-----------------------------------------------
With distress ink, Frayed Burlap, I color the edges of some papers.
The car is a die from Tim Holtz, also the fence die.
Bud for the fence die, I used some old leather.



De stoere heer is ingekleurd met Copic Markers
voor de hoed en leren broek heb ik gebruikt E43 E44 E47 E49
Haar E51 E35 E47
Jeans B93 B95 B97 B99
Blouse BG72 BG75 BG79
------------------------------------
And of corse I colored with Copics.
I use the E group E43 E44 E47 E49 for the leather clothes.
Hair E51 E35 E47
Jeans B93 B95 B97 B99
Blouse BG72 BG75 BG79

Dank je voor je reactie, vind het geweldig ze te lezen. 
Thank you for leaving an message. I love to read them. 



post signature

6 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldige kleuren gebruikt, super mooi geheel!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi lydia
wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt en ja ik vind de kleuren meer dan prachtig!
groetjes van corry

Wenda zei

Geweldig kaart weer en de kleuren gaan je goed af hoor kan je gerust doen tussen je roze door. Wil je ook gelijk nog even bedanken voor de gastvrijheid van gisteren heb het erg naar mijn zin gehad en vond het heel leuk om je te ontmoeten.

Liefs Wenda

Inge zei

wat een koele stoere kaart!!!
helemaal "mijn" kleuren...geweldig!!!
jij gaat de uitdaging wel aan,en laat zien dat je van de kleuren waarvoor je zelf niet zo snel zou kiezen,iets heel moois kan maken.
heel leuk gedaan,en eens iets heel anders dan paars of rose inderdaad.

Isabelle zei

Hallo,
Eventjes vertellen hoe ik bij je terecht kwam, altijd leuk om te weten vind ik zelf...
Ik Heb het stempeltje Revolver Hero.
Had het netjes afgedrukt met m'n memento, nam m'n copics terzijde, begon in te kleuren... maar ik kwam snel tot de conclussie dat hij niet zo eenvoudig is om in te kleuren. Na een paar mislukte pogingen, dan toch maar achter het scherm gesprongen en toen kwam ik bij jou terecht!
Ik heb jou exemplaar afgeprint om alle details goed te kunnen zien. Heb wel m'n kleurtjes moeten aanpassen want m'n assortiment is niet zo groot in copics, en ja hoor het lukte me feilloos met jou voorbeeldje bij me. Bij deze heel erg bedankt voor het super mooie voorbeeld die mij zo goed op weg hielp. vele groetjes Isabelle

Isabelle zei

Hallo,
Eventjes vertellen hoe ik bij je terecht kwam, altijd leuk om te weten vind ik zelf...
Ik Heb het stempeltje Revolver Hero.
Had het netjes afgedrukt met m'n memento, nam m'n copics terzijde, begon in te kleuren... maar ik kwam snel tot de conclussie dat hij niet zo eenvoudig is om in te kleuren. Na een paar mislukte pogingen, dan toch maar achter het scherm gesprongen en toen kwam ik bij jou terecht!
Ik heb jou exemplaar afgeprint om alle details goed te kunnen zien. Heb wel m'n kleurtjes moeten aanpassen want m'n assortiment is niet zo groot in copics, en ja hoor het lukte me feilloos met jou voorbeeldje bij me. Bij deze heel erg bedankt voor het super mooie voorbeeld die mij zo goed op weg hielp. vele groetjes Isabelle