dinsdag 24 januari 2012

Kaart met Tim Holtz Technieken

Vorige Week had ik al een sneakpeak laten zien van het project waar ik mee bezig
ben. Af is het nog lang niet, maar ben wel zo ver gekomen dat ik kan beginnen met
het posten van het eerste begin. 
------------------------
Last week I have show an sneak peak from a project were I very busy with it. 
It's not finished yet bud I'm far enough to show you the first ones.


Velen vinden de Tim holtz technieken echt geweldig en zeer leuk om te doen. Alleen vragen veel dames zich af wat ze nu toch met de tags/labels moeten doen.
Naar aanleiding van de 12 tags of Christmas ben ik aan de slag gegaan om de technieken kaarten toe te passen.
Hoe ik dit gedaan heb zie je in de video.
--------------------------------
A lot of people loves Tim Holtz, his work and techniques, love to do this by their selfs.
Bud a lot of you wonderings what to do with the tags.
Following the 12 tags of Christmas I make cards with the same techniques
In the video I show you how to do this. The video is dutch spoken, I think you can follow what you see. 






De komende dagen volgende de overige kaarten en video's
----------
the next day's I will post the other cards and video's

In de webwinkel van Creabest vind je onder de tab Tim Holtz
de 12 tags of Christmas met hierin per tag alle gebruikte materialen.
Deze zelfde materialen heb ik gebruikt voor de kaarten
Klik hier voor de link


post signature

6 opmerkingen:

Ria`s Winkeltje zei

Hoi Lydia,

Wat leuk om dit op een kaart te verwerken, ga ik zeker ook doen.

Ik heb ook heel veel tags gemaakt op workshops met allemaal verschillende inkt-technieken, die heb ik gebruikt om een INKT-BOEK te maken met bij elke tag de techniek beschreven, anders kon ik het niet onthouden.

Misschien is dit een leuke tip voor de ander dames

Liefs Ria

Inge zei

Ik heb hier echt van zitten te genieten! Hier zou ik veel eerder wat meedoen inderdaad,dan met een tag!Bedankt voor je duidelijke uitleg en filmpje!!
liefs inge

Tinie zei

Wauwww ontzettend bedankt, wat een klasse idee!!! Ik vind TH geweldig, maar vind het moeilijk om daar een leuke kaart mee te maken, ga dit zeker eens maken!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi lydia
wat een geweldig mooi filmpje en die kaarten zijn werkelijk supermooi geworden en bedankt voor het kijkje in jou keuken!
groetjes van corry

Humartine zei

Bedankt voor het mooie filmpje , hier steek ik veel van op , ik hoop nog meer filmpjes te zien met Tim holtz producten , gr Humartine

Erna zei

Hey mevrouw dat ziet er weer is ff geweldig uit.maar dat kan jij wel met Tim technieken ;-)
Ben jij al een beetje zenuwachtig haha.
Nog eventjes he ik vindt het zo spannend.

Groetjes Erna