donderdag 30 december 2010

Thank You

Lieve Blog volgers
Allereerst mijn aller beste voor jullie allemaal, een heel goed, gezond en 
creatief 2011 toegewenst.

Dan wil ik jullie bedanken voor alle lieve verjaardags wensen
hier op mijn blog, de mail, per telefoon en via hyves die ik van jullie
zo massaal heb mogen ontvangen.

Dit kaartje heb ik dan ook speciaal voor jullie gemaakt.
De Celebration Tilda en het papier van Magnolia
komen bij Duymelot vandaan.
De sneeuwvlokken heb ik gestands met een bosskut mal
de bomen met een marianne stans de swirl met de stans van Tim Holtz.
De bomen en sterren zijn bewerkt met de sneeuwpen en met een Heatgun
verhit. De sneeuwvlokken zijn gekleurt met stickels en de sneeuwpen.
De randen zijn met distress ink Walnut stain en Vintage Photo bewerkt.
De stempel is ingekleurd met copics
haar E47 E49
broekje E41 E43 E44
trui en haarband V91 V95
laarsjes W0 W1 W3
Gezicht E51 E93
Bankje E57 E59
de tekststempels is uit een serie van Popcorn the Bear en is met de hand uitgeknipt

Dames nogmaals bedankt voor jullie reacties


4 opmerkingen:

Geertje zei

Hallo Lydia,

Wat een super mooi kaartje is het weer geworden.
Ik heb vanmiddag het boompje ook maar gekocht, vind hem toch wel erg leuk.
Ik wens jullie een goede jaarwisseling en tot volgend jaar maar weer.

Groetjes Geertje,

angelique (anlou) zei

hoi meis
dit is een super mooie kaart met een perfecte afwerking van materialen
een fijne jaarwisseling en een creatief en gezond 2011
liefs angelique

Inge zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
dat papier (met tekst) vind ik wel heel erg mooi! kan je bij vele gelegenheden gebruiken he?
ook jij heel erg bedankt voor ALLES wat je voor ONS ALLEMAAL hebt gedaan dit afgelopen jaar!!!
zoveel informatie en uitleg over allerhande technieken. en dan nog al je mooie creaties waarvan je ons hebt doen meegenieten niet te vergeten!!!
ik kijk alweer uit naar 2011...
liefs inge

Marley zei

Een gelukkig nieuwjaar!! Veel geluk, gezondheid en creativiteit gewenst in 2011..
Wat een prachtig kaartje is dit weer!!
Mooi die swirl met de sneeuwvlokken erop.. ook tilda is weer super mooi ingekleurd!! Die kerstbomen vind ik echt geweldig.
Liefs, Marley