dinsdag 21 december 2010

Kado doosje

Van Berthine heb ik een doosje gesneden met de Silhouette gekregen. Echt een heel leuk doosje.
Dit doosje moet nog gevouwen worden, en kan ik dus gebruiken als mal.
Wat heb ik nu gedaan, ik heb het doosje nagemaakt in Cricut DesignStudio, met 3 verschillende cartridges
** Storybook ** Plantin Schoolboek  ** George and Basic Shapes
De letter O onderaan is het enige onderdeel dat
ik heb geplaatst met de functie Welding uit.
Ik wil juist dat in het flapje een halve maan word gesneden.
Dit is dan de eenvoudigste oplossing.

1 opmerking:

Inge zei

tjee, bedenk het maar weer!
wat ben je toch een creabijtje zeg!!!
ik vind het maar knap dat jij dat allemaal zo uit kan vinden/proberen...bij mij komen er wel eens ideeen naar boven,maar daar blijft het dan ook meestal wel bij?
jij kan vaak maken wat je ogen zien!
en dan wil je het nog delen met andere ook!
heel erg bedankt lydia!!!
groetjes inge