woensdag 29 december 2010

Gefeliciteerd

Deze kaart heb ik gemaakt voor de 1 jarige opening van
Creabest.
De kaart heb ik in 3 delen gevouwen waarvan de achterste het hoogste is
Op het rechte stukje heb ik met een spelbinder label een label gestansd en
voor de vouwen heb ik strookjes wit cardstock gesneden net iets kleiner als
de vouw. De losse strookjes en de mal heb ik bewerkt met Distress ink
in de kleuren
Wild Honey
Chipped Sapphire
Brushed corduroy
vervolgens met de espresso kleur de tekst stempel gestempels en de strookjes gemat
op een bijpassende kleur cardstock en deze op de vouwen geplakt.
De spelbinder label heb ik op het grote gedeelte geplakt.
Met de stansen van Tim Holtz heb ik de boom en het hek gestansd uit grungeboard.
De boom is wit geverft en in de natte verf heb ik sparkle embossing poeder gestrooid
waarna verhit met de heatgun en met Walnut stain de randjes bewerk, waarna hij is opgeplakt
op de label.
Het hek heb ik geverft met crackle paint, verhit met de heatgun en daarna bewerkt
met Walnut stain en gebogen opgeplakt.
De vlinders, de sleutel en het huis zijn gekleurd met distress ink en daarna
bestrooid met embossing poeder.
De vlinders, de sleuten en het huis zijn chipboard figuurtjes
van Maya Road.
Deze kaart heb ik gisteren gemaakt maar moest hem nog even posten.
Ga nu lekker van mijn verjaardag genieten.

7 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

whoo hoo GEFELICITEERD meis
ik wens je een super gezellige dag vandaag
je kaartje is weer super
liefs angelique

San zei

wat een kunstwerk weer.Geniet van je verjaardag.Fijne dag vandaag

groetjes san

Marley zei

Allereerst; Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele gezellige dag toegewenst, dat je maar lekker verwend mag worden!! Dan ten tweede; Wat super mooi gemaakt Lydia!! Echt geweldig.. het past zo mooi bij elkaar.. het hekje, de boom, het huisje en de sleutel echt super!!De vlinders vind ik ook erg mooi.. weer een echt kunstwerk!
Liefs, Marley

scrapeetje zei

heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, gezellig zo aan het eind van het jaar een nieuw levensjaar instappen, lijkt me leuk!!
maak er samen ook met die lieve kleine meid een superdag van, en je kaartje is helemaal geweldig, ga ik stiekem een keer een beetje namaken, ben erdoor geinspireerd hoor!!!!!
Fijne dag verder groetjessss

Inge zei

wouwie...wat een mooi tafereeltje!!!
past helemaal goed bij elkaar.
een super mooie kaart voor Creabest verjaardag!!

en ook jij nogmaals gefeliciteerd he!
een hele fijne verjaardag samen met allen die je lief zijn!!!
liefs inge

Margreet zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag!! Mooie kaart heb je gemaakt voor Creabest, met invloeden van Tim Holtz.

groetjes, Margreet

Maris zei

HI lydia van harte gefeliciteerrddd met je verjaardag en een mooie creatie heb je gemaakt xx