vrijdag 10 december 2010

Big News

Vorige week ontving ik een email van Berthine met daarin goed nieuws.
Vanaf vandaag mag ik me voegen bij het Design Team van Creabest Scrapbooking.
Na eerst kennis gemaakt te hebben met de andere dames van het Design Team voor
de winkel.
Meris en Margreet
zijn we aan de slag gegaan met de nieuwe lijnen.
Het papier is van DoodleBug, de Welcome Home serie.
De bloemen zijn van Prima verder heb ik de lay out afgewerkt met swirls.
De swirls waren vrij groot, ik heb ze in stukjes geknipt zodat
ze beter uitkomen op de LO.

De tekst stickers zijn van canvas uit deze zelfde serie.
verder is is de LO afgewerkt met Rub ons, knoopjes en bloemen.
Beide LO's staan in de winkel in Ommen.

Van de restjes papier die zijn overgebleven van deze lay out heb
Helaas heb ik hier geen foto's van kunnen maken.
De randen van het boekje heb ik gekleurd met distress ink in de kleuren forest mos,
aged mahogany en broken china.
deze kleuren matchen goed bij het papier
De foto's heb ik op klein formaat laten afdrukken 7,5 x 5.
(ik heb 2 foto's samengevoegd en laten afdrukken als 10x15 bij het printen krijg je 2 foto's van 7.5x5)
met knoopjes, lint, canvas stickers, glossy accent is het boekje afgewerkt. 


4 opmerkingen:

Inge zei

leuk lydia!
gefeliciteerd met je designers job bij creabest.
je hebt heel wat gedaan vandaag in ommen zo te zien!
groetjes inge

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd met je design team job
wat een schitterende LO heb je gemaakt meis
liefs angelique

Margreet zei

Hoi Lydia, gezellig was het gisteren he? We hebben weer mooie lo's gemaakt voor de winkel.
Leuk je te hebben ontmoet en tot op de dt-dag misschien.

malkita zei

Hey Lydia, Van harte he....had je nog tijd over.....:))
Had je mn berichtje nog gelezen: we hebben onze snijmach.verwisseld, ik behandel de jouwe met heeeeel veel liefde... Liefs