donderdag 25 februari 2010

Wïsten jullie dat

Afgelopen zaterdag ben ik naar het crea weekeinde geweest in Hardenberg. Ik heb daar heel leuk roze papier en lijm gekocht om mijn tissuebox te beplakken, (hij staat nu nog even te drogen), ben erg tevreden over het resultaat. Als de box droog is komt er nog een vernis laag overheen. Ik werk nooit zo heel erg netjes met als resultaat mijn mat geheel onder de lijm. Ik heb de mat onder de warme kraan gehouden om hem schoon te maken, waardoor de mat wat zachter werd.
Dit bracht mij op het volgende idee.
Een oude mat is ooit tijdens een verhuizing in de knel geraakt waardoor een punt omhoog krult, ook onder een stapel boeken wil het niet rechttrekken. Ik heb de mat onder de warme kraan gehouden en daarna weggelegd, morgen zal ik het resultaat testen.
Dit idee bracht me weer op het idee om een wisten jullie dat pagina toe te voegen, met handige tips.
Mochten jullie tips hebben en die willen delen, laat het me even weten zodat ik jouw tip erbij kan zetten.

Liefs

1 opmerking:

Inge zei

he dat is een goed en leuk idee lydia!
ik ben benieuwd hoe het nu met je mat afloopt?
tips en weet je datjes zijn altijd welkom bij iedereen volgens mij! dus...HELEMAAL SUPER!!!

groetjes inge