zaterdag 6 februari 2010

Verjaardag

Mijn schoonmoeder is jarig. Vanmiddag gaan we op de koffie als de kleine wakker is.
Haar verjaardag is natuurlijk een goede reden om een kaartje voor haar te maken.

Ik heb papier gebruikt wat ik al een tijdje heb liggen
met de nestalbilities heb ik gestansd.
CC desing gestempeld eerst het meisje en vervolgens met een maskertje
de pakjes.
Ook de pakjes heb ik gemaskerd om de achtergrond te airbrushen.
Het meisje is ingekleurd met copics R en V tinten.

Aan de binnenkant heb ik op een rest stukje papier de uitnodiging
geprint, randjes gescheurd en beinkt.
Het geheel heb ik afgewerkt met bloemen, brads, en pareltjes
een glimp van de binnenkant.
Ik heb in een diagonaal gewerkt.
Dit geeft een erg leuk effect vind ik

Liefs

2 opmerkingen:

Marley zei

Wat een prachtig kaartje! Dat diagonale geeft inderdaad een leuk effect! heel mooi gedaan.. xxMarley

Inge zei

hij is weer helemaal leuk lydia!
hoe vond je schoonmoeder hem?
dat airbrushen lijkt wel een beetje op spatelen met ecoline he? dat deden we vroeger ook op school.
nu heb je ook wel blaas stiften,is dat niet net zoiets?
met een airbrush aparaat werk je wel veel precieser natuurlijk! en het ziet er heel profescioneel uit moet ik zeggen.
laat je een keer een filmpje zien hierover? hi hi

groetjes inge