dinsdag 9 februari 2010

Vergeten glorie

Het is de laatste stil op mijn blog. Ben het afgelopen weekeinde druk geweest.
Zondag ben ik met Cindy van Scrapbook depot mee geweest naar Kars, waar Tim Holtz aan het demonstreren was. Ik heb van hem een label. door hem zelf gemaakt en jawel gesigneerd gekregen.
Deze had ik graag aan jullie willen laten ware het niet dat Cindy en ik de pakketjes hebben omgewisseld.
Dus mijn Label ligt bij Cindy en heb ik hier haar projecten. De label houden jullie tegoed.

Verder ben ik eindelijk begonnen met het scrappen van de foto's van mijn dochter. (ze is ondertussen het jaar gepasseerd :):)) Heb de 1e foto's gepakt. deze zijn van net na de bevalling. Heb er lang over nagedacht maar deze lay-outs plaats ik toch maar niet op mijn blog. Het zijn wel heel nette foto's hoor niks geen bloederigheid maar vind het toch net even te persoonlijk.

Echter wilde ik jullie deze niet onthouden. Uit de vergeethoek gehaald, even afgestopt, en geweldig functioneren. LOL

Het leuke van deze Coluzzle mal is dat wanneer de bloem voor de helf is uitgesneden
en je de mal erboven legt je de bloem weer snijd.
Je zo een hele bloem hebt. als je deze dicht vouwt, heb je een hart.
zie 1e foto.
de binnenzijde heb ik gebruikt voor de journaling.
Opgevouwen bevestig ik hem op de lay-out.
Liefs

1 opmerking:

Inge zei

Hey daar was je weer.leuk hoor! ik kijk elke dag wel een paar keer...ha ha ha
ik had je inderdaad al wel gemist hier op je blog!
maar ja...soms heb je van die dagen dat je ook andere dingen aan je hoofd hebt he! gaat ook allemaal door.
leuk dat je tim holtz in levende lijve hebt gezien.
heb je verder nog veel nieuwe dingen en leuke dingen gezien? en of geleerd?

leuk dat bloem/hartje!

groetjes inge