maandag 1 februari 2010

Motivet Challenge

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van week 4 voor Motivet

Het papier dat is van Papermania
De stempel heb ik ingekleurd met copic markers
R33, E35, E57
YG23, YG63, YG13
B00, B02
RV23, RV10
C5, 0
De achtergrond is nestabilitie label 8, het papier heb ik in de label laten zitten en met
de airbrush wolken en gras gebrushd.
Uit een rest stukje cardstock heb ik de wolken geknipt voor een sjabloon
eerst met B00 wolken gebrushd en daarna met B02 hier en daar
een accent gemaakt voor wat meer diepte.
voor het gras heb ik een randje gescheurd van een rest stukje cardstock en dit als sjabloon gebruikt.
Ook hier heb ik de 2 kleuren groen gebruikt.
de stempel heb ik met foamtape op de ondergrond bevestigd.
hier een detail
de tekst heb ik geprint en vervolgens gebrushd.
verder heb ik de kaart afgewerkt met parels en bloemen.

Liefs

2 opmerkingen:

Inge zei

Mooi kaartje!
leuk dat airbrushen.

groetjes inge

caroline zei

mooi héél mooi
caroline