dinsdag 23 februari 2010

Lay out

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een lay-out of kaartje heb gepost.
Dat wil niet zeggen dat ik al die tijd heb stilgezeten.
Ben druk bezig geweest met het uitwerken van een aantal ideeen, zoals
de extra pagina waar alle filmpjes bijelkaar staan. Ik heb nog een aantal
ideeen maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik die kan publiceren.

De komende dagen zal ik regelmatig een lay out  of een kaartje posten.

deze lay out is gemaakt met het papier van Imaginisce. Met de colluzle mal
labels heb ik een label gesneden uit de verpakking van de stickers.
In plaats van een lintje of fiber aan de label heb ik gekozen voor een paper tagger en een
kant en klaar label. Het woord baby, het lint en de overige embellishments
komen van een stickervel met chipboard stickers. 
Het lint heb ik gekreukt op een stukje dubbelzijdig tape en dat vervolgens achter
het strookje papier geplakt waarna ik het op de pagina heb geplakt.

Liefs 

1 opmerking:

Inge zei

nou lydia,dat jij niet stil zit weet ik maar al te goed hoor! je bent een echte duizend poot wat dat betreft.ik snap soms niet hoe je alles toch klaar krijgt meid? daar heb ik echt bewondering voor!
wat een super video balk heb je op je blog gezet.
heel overzichtelijk zo!
leuk dat je weer wat gepost hebt!!!
mooie layout's,kan ook niet anders met zo'n mooi meiske natuurlijk!

groetjes inge