donderdag 18 februari 2010

Even een snel berichtje

Vandaag is het plan om eens flink in de studie boeken te duiken, volgende heb ik een proefexamen en dan is 256 verschillende hondenrassen best veel om te kennen.

Ik heb meerdere malen de vraag gekregen hoe ik met mijn cricut snijmat omga.
Wat ik doe als de mat niet meer plakt, met een plamuurmes schraap ik de mat schoon totdat alle restjes
lijm verwijderd zijn, Met een doekje met een beetje reukloze terpetine wrijf ik hem na.
Laat de mat drogen, waarna ik hem buiten inspuit met spuitlijm. Even laten drogen volgens de beschrijving op de bus. Mijn mat gaat weer heel wat snijplezier mee. De mat die ik nu gebruik is ongeveer al ruim een jaar oud. Ok hij is niet meer zo mooi groen met wit als een nieuwe maar functioneren doet hij prima.

Liefs

1 opmerking:

Inge zei

kijk hier kunnen wij weer wat mee!!!
bedankt voor de tip.
ga ik zekers proberen!!!

groetjes inge