woensdag 3 februari 2010

Cricut expression machine

Al een tijdje loop ik te peinzen om mijn cricut expression te verruilen voor een roze uitvoering.
Aan de ene kant is het toch eigenlijk van de zotte om alleen voor de kleur een nieuw apparaat te kopen.
Aan de andere kant alles heb ik in het roze. Een catty candy heb ik in het roze gemaakt, alle mappen waar de stempels in zitten zijn roze. Mijn schriften zijn roze. Ook de sizzix is roze.

Heb zojuist maar de stoute schoenen aangetrokken en mijn cricut te koop aangeboden op marktplaats.
Mocht iemand intresse hebben, wie weet kan ik dan toch nog de roze aanschaffen.

Liefs

2 opmerkingen:

Nicole Verkooijen zei

Hoi Lydia
Vanmorgen heb ik je stempels op de post gedaan en wens je er veel plezier van ! Ik wil je even een compliment geven, je maakt leuke kaarten !!! Ik hoop dat je je cricut snel verkoopt want geloofme, die roze is zoooooo gaaf ! Ik weet wat het is om de ene te verkopen om vervolgens een andere te kopen in het roze. Ik had het zelfde dilemma LOL

Groetjes Nicole Verkooijen

Inge zei

heb je je cricut al kunnen verkopen lydia?
en heb je de roze al in je bezit?
spannend hoor!!!

groetjes inge