vrijdag 5 februari 2010

Catty Caddy

Ben eigenlijk altijd wel opzoek naar handige opberg systemen. Zo vond ik een Catty Caddy met google, lijkt mij erg handig voor de copic makers.
Heb de link direct doorgemaild naar Cindy van Scrapbookdepot. (Als je hier in huis scrapbookdepot roept, en hobby spullen zouden kunnen lopen, begint alles spontaan te wandelen :)) Helaas kan ze deze Catty Caddy niet bestellen. Heb een hele middag besteed hem ergens te vinden, zonder al te belachelijk hoge verzendkosten te moeten betalen. Ook dit is helaas niet gelukt.
Dan zelf maar aan de slag, (een scrapper laat zich niet zomaar uit het veld slaan)
Met grijsboard, lijm, (verstevigings) papier, in de aanslag, ben ik te werk gegaan. Eerst een voorbeeld mal gemaakt.


Wallah dit is het eind resultaat. Het nadeel was echter wel dat het papier in het handvat makkelijk beschadigde. Maar mijn Hubbie zou Hubbie niet zijn, als hij niet iets zou bedenken om dat op te lossen.
En zo kreeg ik een stukje slang wat ik om het handvat kon schuiven voor bescherming van zowel het papier als mijn handen.

Liefs

1 opmerking:

Inge zei

ik heb hem in het echt gezien,en hij is echt heel cool! knap stukje werk ook weer!
heb je er een "bouw tekening" van misschien?

groetjes inge