zaterdag 6 februari 2010

Blog Candy

Op 14 januari ben ik begonnen met mijn blog, volgende week zondag 14 februari, is mijn blog een maand in de lucht. Ik had niet verwacht dat ik binnen een maand al zoveel bezoekers zou hebben en zelfs al een aantal trouwe volgers.

Even terug komend op 14 februari, mijn blog 1 maand oud op valentijnsdag.
Dat wil ik niet zomaar voorbij laten gaan.
Onder al mijn trouwe bezoekers wil ik een leuke Candy verloten.

Wat je daarvoor moet doen?
* word een volger als je dat nog niet bent *
* Plaats een berichtje met eventuele tips, suggesties, die je terug zou willen zien op mijn blog,
vertel ook waarom je de candy wilt winnen *
* Plaats een link op jouw blog als je die hebt *
* Laat een link naar jouw blog achter in het berichtje*
Zondagavond 14 februari sluit de candy, maandag zal ik de winnaar bekend maken.
Woon je in het buitenland zou ik het fijn vinden als je de verzendkosten wilt vergoeden

Liefs

6 opmerkingen:

Marley zei

Wat super dat je een candy weg wilt geven.. tips en suggesties heb ik niet echt hoor! Je kaartjes zijn prachtig, dus meer daarvan kan nooit geen kwaad hihi!! misschien een chatbox op de blog? om wat gezellig te kletsen?
Volger ben ik al vanaf het begin (je tweede volger) waarom ik de candy wil winnen? wie wil er nu niet een mooie candy winnen, we hebben nooit genoeg spulletjes toch en het kost al zoveel!! Gefeliciteerd met het bijna 1 maand in de lucht zijn hihi! xxMarley

Lydia Boode zei

Hoi Marley,
Het is me niet ontgaan dat je mijn 2e volger bent. Als ienimienie prijsje :):)
The Catroom..... :):)

Thanks voor je trouwe bezoek

Liefs

Inge zei

hoi die lydia,

wat is dit dan precies?
een blogcandy? ik leer echt allemaal nieuwe dingen van jou! heb hier best wel het een en ander van gelezen,maar nooit wat op gedaan ofzo...
maar nu is het bij jou!
en ja,daar kan ik en wil niet omheen!
jou blog maakt mij heel enthoutiast zoals je alwel weet. elke keer even kijken of er weer wat nieuws bij is gekomen op je blog is echt geen straf voor mij!
mooie kaarten met duidelijke werkbeschrijvingen en product beschrijvingen met zelfs filmpjes erbij maakt het voor mij heel interessant allemaal.
ik hoop nog veel meer van deze "lesjes" en informatie op jou blog aan te treffen!!!
en natuurlijk nog veel meer van jou mooie werken!!!
waarom ik een candy zou willen winnen?
geen idee eigenlijk? gewoon omdat dat natuurlijk heel erg leuk is! en omdat we van scrapmateriaal nooit genoeg hebben he!!! ha ha ha

lieve lydia...bedankt voor al je super gave en mooie dingen op dit blog,waar ik veel inspiratie door krijg en er weer steeds nieuwe dingen voor mij opengaan in de al zo grote scrapwereld!!!
veel sucses met dit alles!

liefs inge

caroline zei

hallo
ben echt een dummie als het gaat over candy
ik weet nieteens hoe ik dit op mijn blog moet plaatsen !
jou blog ziet er al veel interesanter uit dan de mijne
ik doe mee omdat ik het prettig vind eens iets te winnen wat te maken heeft met mijn hobby
al denk ik niet dat ik de winnaar zal zijn
maar just for the fun
mooie kaartjes
kijk elke dag of er iets nieuws opstaat
groetjes vanuit watou belgie
caroline

Inge zei

Hoi Lydia, Wat een mooi blog heb je, en dat al na 1 maand! Het heeft mij wat meer tijd gekost om uit te vinden hoe alles werkt;) Ik zie al allerlei leuke dingen op je blog, mooie kaarten, uitleg, tips dus wat mij betreft: ga zo door! En dan ja, waarom wil ik de candy winnen...het is een mooie candy en ik heb er nog nooit één gewonnen, is dat een goeie reden?! Ik ga je candy nu op mijn blog zetten!
Groetjes, Inge

Anette zei

Hallo Lydya,
via Inge ben ik op je blog terecht gekomen. Wat leuk dat je net als ik nog maar net begonnen bent. Ook ik heb nog maar 7 volgers en dat mogen er best wel wat meer worden. Het is een leuke manier om creativiteit uit te wisselen en goede tips te krijgen/geven. Ik vind jouw blog zeer informatief met alle tutorials.
Ook heb je een leuke candy bedacht, voor elk wat wils. Ik ga hem zeker op mijn blog plaatsen, want dat is goede reclame voor jouw blog. Ik hoop dat je ook even op mijn blog komt kijken en een berichtje achterlaat.
Mijn enige tip is: blijf vooral je creativiteit delen!
Groetjes, Anette