maandag 12 juni 2017

Graveren

Goedemorgen lieve lezer,


Sinds kort heeft Craftlines het merk Essdee kunnen toevoegen aan het steeds maar 
groeiende assortiment. 

Ik denk wel 10 jaar geleden heb ik het graveren van stempels ontdekt.
Ik was vergeten hoe leuk het is om zelf je stempels
te graveren. 
Ik heb dat nu weer opgepakt, want de lijn van Essdee is om zelf 
stempels te graveren.

Hoe je graveert leg ik uit in de video, je hebt dan ook direct een idee van wat je nodig hebt.







Wanneer je de kit aanschaft heb je voldoende keus uit de mesjes om aan de slag
te gaan. 



Deze kleine ronde printing stamps zijn van zacht materiaal waardoor
ze zeer goed te bewerken zijn en daarmee ook vanwege het formaat
zeer geschikt voor beginners.


Ben je toe aan het grotere werk, of kun je goed tekenen zijn de grotere matten 
geschikt. Verkrijgbaar in verschillende maten.


Dan zal je ook erg blij worden van de uitbreidings set met wel 10 verschillende mesjes
en een handle.
Eventueel kun je er nog voor kiezen om een set met 12 handles aan te schaffen 
zo hoef je niet steeds van mesje te wisselen. 
Zeker onmisbaar wanneer je vaak zal gaan graveren. 

Ik hoop dat ik jullie weer een idee van mogelijkheden heb kunnen geven.
Vind het leuk om je reactie te lezen.

post signature
Follow Me on Pinterest

Geen opmerkingen: